Snickarpartyt

Fullt upp idag

Kategori: Allmänt

Hallå hallå! Idag har det vart fullt upp, men det känns bra.. behövde det..
I skolan hade vi först föreläsning om xhtml.. på rasten hämtade vi ut våra tentor.. 1.5 jävla poäng ifrån VG! Galet surt måste jag säga nu så här i efterhand :P men jaja, jag klarade mig och det är huvudsaken :)
På lunchen satt Elisa jag Hero och Alen och snackade lite, o käka mackor.. fick höra så himla många ggr att jag borde vara blond.. hm så vad säger ni.. skulle det passa mig bra? ^^ det tror jag!
Kloka människor det där :) måste bara säga det.. de fick mig att komma ifrån de dåliga tankarna över på annat roligare..

På eftermiddagen hade vi lab i xhtml.. det gick bra ända till slutet då dom rensade på datorerna eller nåt, allt hakade iaf upp sig och sen var allt på skrivbordet borta :P Förutom för Hero.. som alltid annars är den som har problem med datorerna.. haha så kan det va..

Efter skolan gick jag Elisa och Hero ner mot stan, stopp på Rusta där vi tittade på ..ja godis i allmänhet.. hm :P Hero köpte såna polkagrisstänger lr va det heter, såna krokar ni vet som man brukar hänga i granen och så.. ^^
Följde med Hero hem, handlade först lite tilltugg och Hero lagade mat.. blev typ tacos :) Mycket gott faktiskt! Önskar jag också hade orken att laga riktig mat om dagarna hehe..Tiden bara flög förbi :O snacka, käka och hamnade framför film.. the orphan, shiiiiit spännande film :O helt galet sjuk tjej alltså.. ska aldrig adoptera charmiga barn som sjunger! big no no! se den! :)
Satt och roade oss med att läsa kommentarer om olika filmer innan jag gick till bussen, folk kommenterar rätt kul .. och vi hittade några filmer som hon laddade ner, vi tänkte titta på dom imorgon .. :)

Nu ska det fixas lite te, ta en varm dusch och krypa ner under täcket framför tvn.. pissigt väder ute och jag är jätteblöt för tillfället! ^^ Får även se när ångesten kommer ikapp en..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: