Snickarpartyt

Hemma hos mamma

Kategori: Allmänt

Hallå! Nu är jag tillbaka en snabbis ;) hehe tomt utan mig? :O ja tänkte väl det .. hihi..
Har inte riktigt blivit tid till datorn sen jag kom hit.. när jag kom till mamma fick jag iaf äntligen mat i mig..skapligt hungrig var jag! Kycklingfilé fylld med fetaost och soltorkade tomater.. mmmm!
Sen vart det lite tv och så innan tidig läggdags.. har inte kommit i säng så tidigt sen jag vet inte när :P

Imorse väcktes jag av det klassiska skriket nerifrån trappan av jennie :D "NIIIIIINAAAAAA!!" haha love it!
Tydligen har de andra sett det som en stressig dag idag.. kanske för att Jennie och Jocke är iväg på Cats ikväll och hade tider och passa.. men jag tycker det har vart rätt lugnt :P

Vi var hemma ett tag innan vi drog upp till mormor och morfar.. käka tårta.. åh äntligen! och bullar, kakor och allt som hör till.. drack årets första julmust :P Så ännu Elisa har inte alla flaskor tagit slut ;) haha.. hon skyller det på mig eftersom jag har massa tomflaskor hemma (A)
Jennie öppnade presenter och jag fick också present :O för att jag klarat körkortet :) En isskrapa :D ett kort , trisslotter och en parfym.. asgoo! :)
Det stod en bil till salu i backen som morfar snappat upp.. så vi ringde på den (för Jennie som letar ny bil) En Seat Tolero.. vi var iaf ut och prata me ägaren, de testkörde den lite och sådära så Jennie ska väl bestämma sig till imorgon om hon vill ha den :) Verkar vara ett riktigt kap faktiskt (säger dom som kan bilar iaf)

Sen var vi hem till mamma igen och käka mat..fläskfilé med svamp, sallad och sås.. mmm! gott de med och till efterrätt glass med kladdkaka :O Omg heaven för mina smaklökar... jag är frälst i kladdkaka för er som kanske inte riktigt visste om mitt begär efter choklad haha :D
Nu har iaf huset blivit lite tomt:O Per ligger i badet, mamma är hos mormor och morfar och sover.. Jennie och Jocke är på väg hem från musikalen i Sthlm.. så jaa.. här sitter jag.. ^^ Tittar på Paradise Hotel.. omg :P

Imorgon är det dags att åka hem igen, får se om jag åker ända till blge eller om pappa hämtar mig i sala.. har inte ritkigt bestämt mig =/ får se.. :) Men ha det bra allihopa! Bilder läggs upp imorgon, det går så hiiiiimla trögt med mitt mobila bredband :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: