Snickarpartyt

Inte trött!

Kategori: Allmänt

Tillbaka och helskinnad i Borlänge.. Har inte gjort nåt jättemkt idag, var upp med Jennie till mormor och morfar och åt tårta, suttit hos mamma.. käkat mat och åkt tåg.. så jäkla segt att åka tåg! :O galet.. Men ja tillslut kom jag tydligen fram iallafall och fick gå hem med min extremt tunga packning :O aj min nacke och axel gör ont.. :(
Borde sova och jag ska väl bädda ner mig strax.. men jag är verkligen inte trött :O varför är jag inte trött? ^^ haha..
Men bilder får ni se imorgon när klockan inte är så mycket.. antar att det kommer bli ensamt imorgon hehe.. måste fan läsa flash nu.. :S Vet fortfarande inte vilken grupp jag är med i så det är det första jag ska försöka kolla upp.. men om inte tidigare så hörs vi imorgon :) Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: