Snickarpartyt

KÖRKORT!

Kategori: Allmänt

Dåligt med bloggande idag, med rimliga skäl.. är ju så att jag tog mig upp imorse, hade körlektion.. gick kalas faktiskt! :) Hade uppkörning och klarade den med :D WEEE Så jävla gött! äntligen äntligen som jag har kämpat och dragit ut på skiten, så nu kan jag lägga det åt sidan minsann! :) Tack allihopa för alla gratulationer :)
Haha Sazzo är nog fortfarande den som reagerat starkast eller vad man ska säga hihih :D oslagbart sms..!

"JaAaAAaAaAa!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D grattis :D grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!!!!!!!!!" hahaha tack ;D <3

Haft skola idag också, suttit med lab me massa krångliga datagrejer.. snurrade i huvudet ett tag men det gick nog bra :) Efter det var jag med pappa och käkade mat på restaurang för att fira lite och han tog såklart en stor stark till maten för nu kunde ju jag köra hem ;) hihi.. skriver kort nu för jag ska ner och göra pappa sällskap innan han ska sova, men hörs senare I promise!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: