Snickarpartyt

omtumlande dag

Kategori: Allmänt

Jag säger då det, vilken fruktansvärt omtumlande dag! skolan gick väl helt okej..började ny kurs och det vi gick igenom idag var rätt mycket repetetion av delar från förra kursen kändes det som.. Får se hur den blir med all xhtml och sånt..
När jag kom hem slocknade jag direkt i sängen och där har jag stannat.. så hemsk känsla i magen så det är obeskrivligt och efter mycket telefon och msn så ja, jag vet inte vad jag ska säga faktiskt.. låter allt vara osagt.. orkar inte skriva nåt som kan tolkas fel.. men jag vill ändå säga att vänner har aldrig känts så långt bort..
Antar att det är för all spänning som jag mår apa i skallen med.. fy tusan jag ser typ suddigt och allt.. :S
Vill sova men jag vet inte om jag kan det.. allt snurrar!

Aja imorgon iaf är det skola igen, ännu en ny kurs, tydligen med närmre 100 registrerade :S herregud vad många!
Efter skolan ska jag iväg och köpa hårfärg, tänkte göra det mörkare igen och hoppas på att det blir bra tills jag får klipptid..
Antar och hoppas att jag fortfarande ska till Falun imorgon kväll.. känner starkt behov av att träffa älskling just nu! <3 jag vet inte vad han säger om det..men jag väljer att fortfarande skriva älskling..

Men vi hörs imorgon.. godnatt på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: