Snickarpartyt

Present-jakt

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit tag i dagen lite mer :P Ska snart in till stan.. vädret är inte så roligt, men funderar på om jag ska skita i bussen och faktiskt gå in.. Har massa presenter att leta.. Födelsedagspresent till Jennie, liten julklapp till Jennie.. Födelsedagspresent till Mathias och julklapp till Mathias.. har väl några fler på G med.. men först och främst är det födelsedagspresenterna som brådskar..

Jag lyser upp det gråa novembervädret med min rosa tröja ^^



Hörs när jag kommer tillbaka från stan..har massa blogginspiration :D Redan listat upp 4 inlägg som ska skrivas.. missa inte det ;)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ska ni köpa julklappar iaf?=) Lycka till med att hitta ngt =) Ser fram emot de där inläggen så nu får du hålla vad du lovat haha ;D typ ;D

    2009-11-26 | 16:04:11
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • nina säger:

    egentligen inte, men hon hade tydligen redan köpt en liten till mig så då får väl jag köpa en liten till henne :O ^^

    2009-11-26 | 17:46:14

Kommentera inlägget här: