Snickarpartyt

Solig men inte så bra dag hittills

Kategori: Allmänt

Hallu hallu.. sitter på tåget på väg hemåt, har nyligen lämnat borlänge så har en bit kvar.. dagen som iofs är solig som jag önskade på har inte vart nå vidare bra hittills faktiskt..
Vaknade en kvart innan bussen gick till stationen, så jag fick packa, duscha, föna håret och sminka mig på den tiedn.. mycket lyckat, inte! Men det måste väl ändå vara nåt slags rekord? :O^^ hehe..
kände mig så stressad att jag trodde jag skulle svimma eller något..Ska verkligen koppla i min riktiga väckarklocka när jag kommer tillbaka! Så äre!

Sen fick jag vänta på försenat tåg, grattis Sj lyckas igen... och när jag kommer på tåget jagas jag bort från min plats av en tjurig tant..hon tyckte det var för tomt på tåget för att jag skulle få sitta bredvid henne :S Eh ursäkta jag har köpt den här platsen, vill du sitta själv så köp två platser då! Grinolle.. Flyttade iaf på mig men nu sitter hon och stirrar på mig heeeela tiden... men stirra på du! Kommer det någon så är du den första jag sätter mig bredvid igen ;)^^

Nu har vi lämnat säter.. vill vara framme nu! få lite ny energi av tjejerna :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Måste vara rekord :O Bra gjort :) Jobbigt med stress dock :/ Vad taskigt av henne :O Vadå har du betalat för att sitta där är det klart du ska det ju :O

    2009-11-21 | 12:35:30
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: