Snickarpartyt

blogg.es?

Kategori: Allmänt

Hej tjohej! Klockan är ungefär sisådär 10 måndag morgon, hade egentligen tänkt åka till skolan idag och skicka in mina uppgifter.. men ne.. jag kände för att sova istället.. så typiskt mig, men jag hinner göra det senare eller imorgon :)
Vädret är inte det finaste idag heller, men det gör inte så mycket faktiskt för jag kommer att vara tvungen att hålla mig inne och läsa informatik ändå, inte så kul nej!
När jag skulle in på blogg.se nu så tryckte jag in namnet fel som alltid! Men skillnaden denna gång var att jag skrev .es istället för .se.. Kom ju in på en spansk bloggsida haha :D det tyckte jag faktiskt var lite roligt (A)
Jag är hungrig! Så jag ska nog ta och göra lite frukost, hörs sen mjaa
Härrrååå

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Eduardo!!

    2009-10-19 | 18:29:05
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jaa men det är ju ödet :O

    2009-10-19 | 18:44:51

Kommentera inlägget här: