Snickarpartyt

Johan Belin

Kategori: Allmänt

Idag är det så att det firas en månad med älskling Johan Belin :) <3 Det var ju inte alls tänkt att det skulle bli så här, inte alls tänkt att jag skulle falla så hårt och så snabbt..
Men jag är så glad att jag träffade dig och den här tiden har gått otroligt snabbt och varit spännande, läskig men hela tiden helt underbar! <3
Är det någon som förstår verkligen hur det känns att vara riktigt älskad och att få kunna älska maximalt tillbaka?
Jag vet att jag har en hel del saker att jobba på, men du är så förstående och låter mig vara Nina! Jag ska se till att du ska få vara lika lycklig som jag är, ser fram emot många många månader tillsammans med dig! <3

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja det är så härligt att vara älskad och att få ge det tillbaka till max! =)

    2009-10-05 | 21:58:49
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja verkligen :) att få hitta nån man verkligen passar tsm med är ju guld värt!

    2009-10-05 | 22:00:23

Kommentera inlägget här: