Snickarpartyt

Fyndat idag!

Kategori: Allmänt

Hej hopp! Någon mer som sitter och väntar på regn? Vet inte varför men det ser lite mörkt ut och det skulle va mysigt bara ^^
Jag somnade inte om utan hann med bussen till skolan ;) Riktigt kallt var det imorse :O Men ändå härligt kallt som det brukar vara på vintern :) Så jag klagar inte, det är bara att ta på sig mer kläder hehe..
Tråkig föreläsning om program- och systemutveckling.. låter som att vi är smarta eller hur! Efter föreläsningen så gick jag och Elisa till kupolen.. skulle återigen titta kontot men nu såg jag ändå inte hur mycket pengar som lagts in, surt! men ja, jag hade lite fler ärenden och fick tag på lite nyttigt, så som smink, scart-adapter till tvn :D och nya hörlurar till mp3n.. wee! :D Helt kanoners! rikligt med bas, det gillar vi! ;)

Nu ska jag fortsätta titta på top model ^^ sen blire plugga plugga!
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: