Snickarpartyt

heading for a breakdown

Kategori: Allmänt

Hallu, vet att jag borde plugga, har ju tenta imorgon.. känner just nu att det är skit samma hur det går.. jag är helt slutkörd i hela kroppen verkligen! Av många olika skäl..
Vet inte riktigt vad som hände men igår kväll så bröt jag ihop totalt, allt kändes ensamt och värdelöst och jag bara grät  ohejdbart.. Svårt att komma in på varför som sagt för det är så himla mycket just nu som samlar sig i en liten klump i magen och jag känner att ögonen tåras så fort jag bara tänker just nu..
In på natten övertalade Johan mig att få hämta mig, (Förlåt om jag gjorde dig orolig <3) Jag har en viss förmåga att stänga mig inne i en egen värld när jag är ledsen.. men hur som helst, klockan var väl nån gång mellan 1 och 2 då han kom till Borlänge och jag hade då lyckats samla mig rätt bra,  kan säga att en kram har aldrig tidigare känts så bra! <3 En riktig kärleksfull kram när man mår som sämst.. underbart!
Vi åkte till honom och myste ett tag innan jag tillslut somnade som en klubbad säl..

Idag gick jag upp runt halv 11, läste lite till tentan men ögonen drog ihop sig hela tiden så la mig bredvid Johan igen och sov ett tag till..
Åkte hem på eftermiddagen till Borlänge, sitter nu ensam igen.. har iofs sockerkick och skjuter ifrån all ångest men lär ringa till mamma snart.. känns inge bra =/ känns inte som rätt tid att åka till gbg nu tyvärr.. En till tenta som väntar direkt efter den här som ni vet.. herregud..

Men lite glada nyheter ska jag kunna bjuda på med, pratade med pappa och han och Jennie har sett till att boka resa till Idre :) mysmys! längtar redan, så i julklapp vill jag ha pengar till skidkläder! ^^
Och min kusin Johan och hans Josefin ska ha barn, äntligen! som de försökt.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: