Snickarpartyt

My day

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Borlänge.. Tog mig till bussen, Elisa och jag mötte upp Hero utanför henne och gick sen till soltorg, herregud vilken skola! Om Ksk till och med var finare kan ni ju tänka er hur skräp den är ;) :P

Alltså hur gick tentan? Jag vet inte alls, hade ingen ångest när jag lämnade in den och det var saker som stod i boken så klarar jag det inte så är det för att jag pluggat för lite.. inga konstigheter ^^ vissa saker gick ju inte alls bra så jag håller tummarna för att jag ska få tillräckligt med poäng! :) orkar inte plugga om till en omtenta..

Efter de var avklarat åkte jag hem till älskling, somnade.. haha surprise! Vi kom inte upp ur sängen förrän närmare tre, men det var rätt skönt ändå..ska försöka komma i säng tidigt ikväll så ska jag nog snart var utvilad sen..
Vad har vi mer gjort då? Ja inte mycket :) käkat varma mackor och tittat på tv typ :P
Är som sagt hemma nu igen, ska ta tag i disken så snart som möjligt.. det har samlat sig på hög (A)
Efter det ska jag packa inför helg i Möklinta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: