Snickarpartyt

Ny smak

Kategori: Allmänt

Ursäkta? Under reklamen satt jag såklart och gjorde annat, tycker inte särskilt mycket om Tv-reklam :P hehe men jag fastnade för vissa ord, nämligen chips och bearnaise :S
Nämligen OLWs nya smak på chips.. euh.. jag vet inte ens om jag vågar testa..
Sourcream & Bearnaise, låter inte det som en annorlunda blandning? Lite småsurt sådär ^^ Och varför står basen alltid av sourcream? Passar det verkligen till allt? Liksom sätt in Sourcream och lera och du har höstens nya chips-smak, populärt! :D

Men man vet aldrig förrän man har testat.. Kan ju inte vara värre än rödbetschips :D hahaha

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Den är god faktiskt =) Smakar utomlandschips;) Man får helt enkelt känslan av att vara utomlands (A) :D så det är mums enligt mig =) Dock var jag å misstänksam till en början, men allt lär testas;D Hitills har nästan inget med sourcream som bas blivit totalt fiasko enligt mig ;) fast kanske har missat ngn viss sort som inte alls är bra ;D

    2009-10-20 | 11:34:32
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • nina säger:

    utlandschips? haha tror inte jag ätit chips utomlands nån gång faktiskt :P Dem kan säga till när de kommit utomlandsjuice till sverige ist ;D hihi.. nej men det är ju typ så..alla kör med sourcream^^ får la testa :P

    2009-10-20 | 11:37:56

Kommentera inlägget här: