Snickarpartyt

Smånojjig

Kategori: Allmänt

Vad tråkigt jag fick det.. borde plugga..
Jag höll på att noja sönder igår ett tag :O Johan skulle sova hos mig efter han festat klart, vaknade av att jag fick sms av honom att han skulle åka till mig, han ringde jag missade såklart samtalet.. försökte ringa tillbaka men det klickades ner och efter det när jag försökte ringa så gick det inte att nå honom
Hallå Borlänge kl 2 på natten en lördag..(söndag) njaaa inte helt säkert eller vad liksom =/ Fick för mig det värsta (A) så ja, jag vart lite orolig när jag inte fick tag på honom.. Efter ett tag knackade det på fönstret, som att inte bara det skrämmer livet ur en ^^ haha! det var som tur var han :) Inte särskilt nykter dock..så fick ta hand om honom, ta fram hinken och sådära ;) man mår som man förtjänar, right? ^^
Somnade iaf tillslut..och sov ganska länge.. Har typ inte gjort nåt idag, lagat lite mat är väl typ det mest vettiga.. hm .. så nu måste jag börja plugga till informatiktentan.. neej vill inte! Ofta man orkar ta sig igenom boken en gång till :S Har inte ens läst de 5 sista kapitlen.. aja.. så är det i skolan..känns som att hela dagen typ  är borta, vilket den iofs är.. så det är inge kul att börja plugga så här sent.. =/ ska sluta klaga nu, hörs sen :)
Härrrrååå

Förresten behöver jag nämna att jag har ont i kroppen idag efter lasergamet? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: