Snickarpartyt

Världen är liten ibland

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag skulle ha sovit för längesen, gjorde dock misstaget eller vad man ska säga att sätta på musik vilket gjorde mig skapligt pigg :D hihi..
Ibland är världen bra liten har jag kommit fram till.. accepterade en vänförfrågan och en kille svarade, fråga vem jag var och att han inte velat bli vän med mig (haha diss) men det visade sig att vi bott på typ samma gata när vi var små :D haha hur kul är inte de! sammanträffande, inte för att jag känner killen men iaf.. hehe..
jaja.. sitter och läser lite databaser, jättekul, prova! Hahaha..

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha coolt världen är verkligen liten xD haha

    Databaser borde ju få dig trött iaf kan man ju tro haha ;P

    2009-10-22 | 00:40:00
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: