Snickarpartyt

11.30

Kategori: Allmänt

Andra duggan avklarad..eller skriven åtminstone..vad man hörde på de andra efteråt har jag missat vissa uppgifter totalt och därför förlorat ungefär hälften av alla poäng..frågorna var inte särskilt svåra men var inte dom områden jag trodde skulle komma med på frågorna faktiskt.. nu ska jag vila upp mig en sväng, magen dödar mig långsamt och plågsamt! Ska plugga teori och sen ska jag iväg till trafikskolan för att köra lite bil^^

Frost på backen och snö i norrland..bevisar att det är skapligt kallt ute idag! Det kändes nästan som vinter tidigare..snart är den tiden här!

vi hörs!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hoppas magen mår bättre snart :) och lycka till ;) min bloggdesign är ändrad igen ;)

    2009-09-29 | 13:39:53
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Missie- The One säger:

    Heej, kikar in & önskar dig en härlig Tisdag! :) ♥



    Kolla gärna in min blogg & läs mitt senaste inlägg! Kanske börjar läsa din blogg då, vem vet =) + länkning från min blogg

    2009-09-29 | 13:59:59
    Bloggadress: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: