Snickarpartyt

Äntligen lite positiv energi!

Kategori: Allmänt

Yeees! eller va? nej jag vet inte :D kom fram till trafikskolan iallafall, ringde pappa på vägen och meddelade att jag ska stanna i Borlänge över helgen, han trodde jag hade nån surprise med uppkörning eller nåt :O Så han kanske blev besviken stackarn ^^ körningen gick bra och jag har kommit över mina svårigheter som jag skulle jobba på, förutom en del att jag kör för snabbt fortfarande (A) så kan det va! när jag satt som mest depp innan så kom det in en assnäll kille :) som muntrade upp mig faktiskt :O Inte för att vi snacka om nåt speciellt men han hade bara allmänt positiv energi som smittade av sig, så efter vi kom tillbaka och han nästan parkerat in oss ;) (För en gångs skull så äre inte jag som parkerat snett!)  satt vi och pratade lite igen innan de öppnade receptionen eller vad det heter därnere? och då fick jag beställt en till lektion och testkörning, omg omg nu ska jag ha det jävla körkortet snart! Även nisse var på väldigt bra humör förresten :O

Så nu sitter jag i skolan och väntar, men det känns inte lika jobbigt längre :) om en timme ungefär ramlar väl klasskompisarna in, då ska vi sitta hela dagen framför photoshop :O det däremot känns inte lika positivt ^^ hihi, hoppas Elisa kommer så att jag kan få mentalt stöd eller nåt ;)

Nu ska jag leta på nåt bra ställe att käka lite frulle och plugga till duggan

har ni märkt förresten hur tråkig min blogg ser ut utan bilder? :O så ge mig en ny kamerasladd! ;)

Harekanin! :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag dök upp ;) Och det gick bra för oss idag ;D Lite trötta mot slutet bara hehe men vem blir inte det efter fyra timmars photoshop lektion ;D

    2009-09-25 | 16:42:26

Kommentera inlägget här: