Snickarpartyt

Back in Möklinta

Kategori: Allmänt

Goderafton! Nu är jag tillbaka hemma i Möklinta igen, skulle kunnat vara kvar där nere på västkusten ett tag till! men dom åker ju bort de små grisarna och jag måste hem till skolan.. :O Och så vill jag ju upp till älskling förstås :) <3
Han e så söt mot mig! små saker som betyder väldigt mycket :)

Ja men innan jag drömmer bort mig helt då, det visade sig att jag börjar kl 8 imorgon :O dvs jag måste fixa klart allt här hemma imorgon bitti innan Borlänge :O så jag ska upp mega mega tidigt! Typ så där vid 4, halv 5 :S Lite Johanna stajl ;) haha..
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och bli lite fräsch efter allt bilåkande.. jag körde hela vägen hem med :O skapligt mör efter 50 mil när man inte är van att köra.. min hjärna e lite mosig ;)

De senaste nätterna har btw vart flum :S Drömt helt sjuka saker.. känns inge vidare..
Imorgon ska jag väl till Falun efter skolan.. men kanske uppdaterar nåt innan jag går och lägger mig, Godnatt godnatt!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ma stajl is the rajt stajl ;)

    2009-09-16 | 22:26:46
  • Nina säger:

    Jag förstår inte att du orkar! men du är ett mirakelbarn haha :D

    2009-09-16 | 23:16:49

Kommentera inlägget här: