Snickarpartyt

Dagen

Kategori: Allmänt

Ja dagen har väl kanske inte vart den bästa.. har känt mig halvt död hela tiden, satans ont i halsen och trött...nu har jag börjat nysa mer och blivit snuvig med =/ men ja, Ångest för duggan som inte alls gick bra! och en trist föreläsning efter det.. efter skolan gick jag iaf och köpte halstabletter så jag kunde bli lite levande igen.. ^^
Sen träffade jag och Elisa på Hero, satt i biblioteket och snackade.. var tänkt att vi skulle läsa i design-boken inför imorgon men blev inte riktigt så .. hehe.. gick och kopierade alla sidor istället.. tog slut på Heros utskrivtskonto :O och det tog typ en halvtimme eller nåt..

Sen åkte jag hem, käka lite mat och tog mig ner på stan.. ja ni vet resten :P

Kolla grannens Honey-copy var ute och traskade runt imorse :) så gullig den är! saknar Honeybus där hemma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: