Snickarpartyt

Hjärnsläpp, eller vad heter det?

Kategori: Allmänt

Haha vilket hjärnsläpp jag fick nyss :O läskigt.. skulle in på blogg.se men så kommer jag först inte ihåg adressen, sen kom jag in på blocket istället! hahaha mobbat :D kände att det inte var riktigt som planerat :P
Nu har jag kommit en bit på uppgiften, det tar lite tid när man inte fattar överdrivet mycket och måste läsa sig till en del svar.. har satt ihop två datorsystem nu men har fortfarande vad heter det (hjärnsläpp igen!) motiveringarna! kvar och den där listan.. hm men det märks kanske att jag är trött och okoncentrerad.. så jag orkar snart inte mycket mer.. vill hem och sova :P Biblioteket stänger om 45 minuter ungefär.. får se om jag sitter kvar tills då iaf och försöker få mer gjort.. eller om jag drar hem tidigare..

Har hämtat ut mitt startpaket idag :) till bredbandet :D så ska väl hem och installera det med.. hatar sånt.. det ska bara funka, man ska inte behöva installera och sån skit (A) men det blir nog bra :) hoppas det funkar bra!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hahaha vad kul xD Vad bra du kommit en bot, bra gjort tycker jag :D och kul att startpaketet kommit ;D haha åh hata att installer xD men du kommer klara det :D

    2009-09-01 | 18:10:23
  • Nina säger:

    Hehe grejen e att det inte funka nå vidare alls ^^

    2009-09-03 | 07:57:58

Kommentera inlägget här: