Snickarpartyt

Looong day

Kategori: Allmänt

Det var en jävla näsa att va täppt! :O hela huvudet känns som en uppblåst ballong eller nåt.. trött och fryser..and so on!

Idag har det vart en lång dag i skolan.. är inte riktigt van med det hehe.. dagen har dock gått lite snabbare än vad jag trodde den skulle göra..lite repetition på första föreläsningen.. pysselhörna haha! och satte ihop lite bilder.. lite pinsamt dock att visa upp och förklara hur man tänkt :S
På eftermiddagen satt vi i grupper och diskuterade design och de föremål vi tagit med oss.. det blev min hundrumpakrok haha! eftersom skrivaren inte ville funka.. ^^  sen fick vi äntligen åka hem! Eller jag gjorde ett stopp på stan, träffa Ade och snacka med honom.. vet inte vad jag ska säga..
Träffade på Timmie idag igen! haha lustigt värre :D :)

Är tänkt att jag ska skriva på mitt datorsystem nu..men jag vet inte om jag orkar.. ! slocknar nog när som helst! hoppas verkligen det kan bli tidigt i säng idag, skulle behövas soo bad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: