Snickarpartyt

Nyfiken

Kategori: Allmänt

Hm TV-reklamen förföljer oss alla som sagt.. även nu på morgonen.. men jag har tänkt på en grej den senaste veckan ungefär, kanske något längre.. men L'Oreals nya foundation, den som man rullar på.. vad konstgjort det måste kännas! Istället för att rolla på ny färg på väggen rollar man nu på ansiktet på morgonen (Lägg inte märke till alla mina "på") så fel :O eller kanske till och med rätt? Det kanske fungerar jättebra! ^^ Tydligen ska den ge ett väldigt jämnt resultat så jaa.. jag blir nyfiken.. gillar dock inte true match normalt.. och det kan ju inte få plats så mycket smet i den? men ja, jag är inte direkt rätt person att yttra mig om ett ämne jag vet så lite om..

Kanske helt enkelt ett fall för Johanna/Makeupjunkie? ;D  
www.makeupjunkie.blogg.se

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, helt klart ett fall för mig!



    Det är en smidig grej, men den kan ge skarpa kanter. Så man kan applicera först med rollern och sedan justera med en svamp. Det är nog ett måste, för det är ju svårt att komma åt i alla små vrån, till exempel runt näsan och ögonen. Sen blir rollern en bakteriefälla, man rullar på ansiktet, sätter ner rollern igen i "kakan" och för då automatiskt över den smuts som finns i ansiktet (det finns det alltid, oavsett om man har ett nytvättat ansikte) ner i foundationen. Så är det med vilken "fast" foundation som helst, man har ju en svamp (som inte alltid brukar vara rentvättad före varje gång man ska sminka sig :P) och som man sedan duttar ner, och vips så är foundationen inte så "ren". Personligen skulle jag inte köpa denna :P Så, där har du min åsikt ;)

    2009-09-21 | 12:01:06
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Taaaackar och getter! :D nu blev jag lite klokare ;)

    2009-09-21 | 13:18:30

Kommentera inlägget här: