Snickarpartyt

Goodmorning

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa! helt sjukt nöjd man kan vara då :) för första gången på mycket länge trivs jag i dalarna!
var ju tänkt att jag skulle plugga igår som ni vet.. blev väl inte så mycket av det dock, men lite :) gick ut på stan och träffade Johan, vi drog till kupolen en sväng.. där vi btw träffade på Elisa och Edvin :) vi stannade hur som helst inte länge utan vi gick hem till mig istället.. senare övertalade han mig att följa med honom till Falun..han skulle hjälpa mig och förklara lite grejer och att jag skulle va resesällskap då han skulle till hedemora för att hämta sin syster. yeah som att det blev plugga? :P nää när vi efter kommit hem till honom så käka vi pizza..hm som jag tror förresten nog var den största familjepizzan jag sett haha! :P sen tittade vi på lejonkungen2 ;) första såg vi häromdan..hehe ^^ hämtade/lämnade diskmaskin till hans mamma och åkte som sagt till Hedemora..
när vi kom tillbaka så var han så trött stackarn <3 klockan var väl iofs nån gång runt 1 med så vi bestämde oss för att jag skulle sova hos han istället för att behöva åka en vända till Borlänge med.. så nu har jag väl nyss kommit hem.. eller nyss och nyss.. :P men en stund sen.. har hunnit äta lite frukost så nu ska jag väl göra nån nytta :)




Kommentarer

  • Elisa säger:

    Låter väldigt roligt det där :D Mitt pluggande har inte funkat så bra heller kan jag säga ;D

    2009-09-05 | 11:17:55
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hehe okej, då är jag inte ensam då (A) men det känns så onödigt det där med datorer på nå vis.. ^^ så länge dom funkar äre bra men hur dom funkar behöver man väl inte veta :D

    2009-09-05 | 12:12:44

Kommentera inlägget här: