Snickarpartyt

Lika tröttsam som alltid ^^

Kategori: Allmänt

Hela kvällen har typ gått och allt sabbades av att jag somnade när jag väl kom hem :O värdefull tid lost.. haha.. nej jag behövde säkert tuppluren :) är dock skapligt trött just nu.. fortsätter med att skjuta upp tentaskrivningen.. haha fy vad ni måste vara skapligt trötta på att det är nästan allt jag skriver om just nu! :P tyvärr tar den mycket av ens tid den där tentan ;)
Men nu ska jag ta lite ledigt, Andreas är på väg hit :) Sen får vi se om det blir film för mig ikväll..fick ju två paket på posten idag! massa fler omega3 piller..shoo vad jag ska bli smidig och koncentrerad nu må ni tro! ;) sen fick jag ju Avatar såklart! :) underbaraste filmen :D det är ju den 28e april idag vilket betydeer att den kan köpas! wiho! såg massa inne på konsum så skyndade mig hem :D och där låg min film innanför dörren och väntade på moi! <3

nej nu ska jag rusa! fan..en dag till utan träning.. =/ inte bra det här nina, inte bra! :P tjata på mig så att jag inte förfaller! ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: