Snickarpartyt

Löööördag

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse vid 9 och gjorde misstaget att titta ut genom fönstret.. ^^ verkligen deprimerande väder.. Men gick iallafall upp och fixade iordning för en vända på gymmet, det var nästan värre ute än vad det såg ut att vara inifrån, blåste och kallt vare! Men gym-vändan gick smidigt och trött blev jag hehe..får se nu då om de där pillerna hjälper mig i min träning, om jag blir något smidigare som han lovade mig ;)
På tillbakavägen pratade jag en stund med Mathias, vände energin en del.. :) har ni tänkt på hur mycket små saker det finns i vardagen som faktiskt gör en glad? tycker om de där små vardagliga lycko-rusen haha :D
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och ta en springvända, huvudet vill men kroppen vill inte! haha vad gör man då.. det sägs ju att över hälften är mentalt.. men frågan är om huvudet ger sig snart när kroppen redan är trött (A) får nog vänta ett tag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: