Snickarpartyt

På tåget

Kategori: Allmänt

Har kommit iordning på tåget, sånt tråkigt sterilt tvåvåningståg :( Jag gillar när det är trångt och mysigt (A) :P haha :) Har gått runt och varit småklumpig hela dagen och gjort småmissar.. och så höll jag på att missa när jag skulle åka så blev stressigt när jag skulle iväg. Så även om väskan väger typ 100 kg så har jag ändå glömt saker hemma, nedrans! Eländigt kallt och blåsigt ute och alla åkrar som susar förbi i farten ser allmänt deprimerade ut. Haha får fortfarande flashbacks av åkrar sen jag och Johanna var med och pratade i radion .. vad som fanns i möklinta.. "och åkrar också!" ;) haha! minnen..

Har iallafall fungerande internet hittills och min musik så den här resan ska nog gå att ta sig igenom den med :) 

                              

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    hahahaha jaa ni kan representera möklinta bra ni :P

    2010-04-22 | 15:22:45
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha ja vi kommer att sätta den byn på kartan minsann! ;D

    2010-04-22 | 20:38:59

Kommentera inlägget här: