Snickarpartyt

Plötsligt händer det

Kategori: Allmänt

Vilken tumult dag! om det nu är ett ord.. började med att jag fick virus invation på datorn imorse..total crash! :( ledsamt med allt jobb och jag fick lite panik.. men men jag åkte iallafall till gymmet med Elisa en sväng :)
När jag kom hem igen letade jag fram lite guider och så till datorn och återställde den.. lät den tugga medan jag åkte till skolan.. hade redovisning om kvalitativa metoder.. gick väl helt okej :) tiden gick dock väldigt segt!
Efter skolan åkte jag och Hero till kupolen, tog en fika på Wayne's, var jättelängesen jag träffade henne och vi fick tid att sitta ner och reda ut lite saker.. no hard feelings no more :) fick även ett hjärta i kaffekoppen som jag inbillar mig att det betyder nåt från killen som stod i kassan.. muahaha ;) inte så att alla gör såna heller.. neejneej :D

När jag kom hem så startade jag om datorn och sådära, nu funkar den prima igen! :) ska bara fixa hem lite program så är den som ny. hoppas den håller sig så nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: