Snickarpartyt

Slut på veckan

Kategori: Allmänt

Idag har vart ännu en ganska flitig dag, vi är iallafall i fas och seminarieuppgiften blev klar idag :) och nästan uppsats-PM:et med.. wiho! Imorgon blir det till att leta tidigare forskning ..

Det har vart en helt underbar kväll today! ute alltså :) soligt, skön temperatur och nästan vindstilla.. folk grillar i nästan varje hus vilket gör att det luktar så där extra mycket sommar och energi! :D
Så fick allmänt tid att lugnt flanera runt hehe :) blev dock väldigt törstig så köpte med mig en dricka..

Har ni druckit Ramlösa rabarber? oh my gosh! lätt en av de godaste smakerna måste jag säga! :) try it..
Nu ska jag se om det finns nåt intressant roligt på dumburken.. annars får vi se vad jag kan roa mig med ikväll ^^ 
                                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: