Snickarpartyt

Söndag minsann

Kategori: Allmänt

Det gick inte så himla bra med seminarieuppgiften.. vi kom typ hälften sen tog det tvärstopp! så nu kan vi inte göra nåt mer förrän på tisdag tidigast efter vi förhoppningsvis pratat med Bodil.. det betyder stress.. i stor mängd!
Efter vi lagt ner det hela gick jag och Elisa en vända runt Tisken i det fina vädret :) innan vi åkte tillbaka till Borlänge för att ta en vända på gymmet, mycket skönt :)

Såklart efter en heldag utan mat, fy nina! så var jag galet hungrig när jag kom hem.. jobbar med att tömma ur frysen ^^ och idag fick jag för mig  att göra knasig blandning igen.. köttfärs blandat med curry och banan, pasta och gurka i botten ;) :D men faktiskt hörrni blev det riktigt gott! Sagt det förut men säger det igen.. Nina borde bli kock och öppna en egen udda restaurang ;) haha!

                               

Kommentarer

  • Per säger:

    Jag skulle lätta äta på din restaurang då ;d typ stammis (A)

    2010-04-11 | 20:15:25
    Bloggadress: http://blog,keckman.se
  • Nina säger:

    Haha jag ser nu att bilden ser ganska äcklig ut ^^

    2010-04-11 | 20:19:29
  • Johanna säger:

    Ser ut som blöt fullkornscornflakes och råa potäter

    2010-04-11 | 21:35:19
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    huvudet på spiken där melin! det såg bättre ut på riktigt.. ska se till att inte ha bilder på min meny när jag öppnar min restaurang (A)

    2010-04-11 | 21:38:47
  • Per säger:

    Haha ;D Du får ha tuffa namn på dina rätter utan bild ;D

    2010-04-11 | 22:01:23
    Bloggadress: http://blog,keckman.se

Kommentera inlägget här: