Snickarpartyt

Torsdagsplaner

Kategori: Allmänt

Godmorgon, nu har jag samlat på mig lite nya krafter.. även om jag sovit lite oroligt :) Var ute och sprang en vända igår som sagt.. lite stolt över mig själv då jag orkade mer än jag trodde! :D
Mötte dock samma person TVÅ gånger.. haha det blir på något sätt lite pinsamt när det är helt tomt på folk annars och så möter man just samma person flera gånger under samma vända ^^
Aja..
Idag ska jag till skolan och reda ut lite saker..Kopiera, skriva ut .. får se hur mycket som behövs..fast det får bli Borlänge campus iallafall..
Sen ska jag kanske träffa pappi, vi "firar" ju inte påsken tillsammans i år heller, eller nu blev jag förvirrad, vi firar inte ens påsk och vart var jag förra året? :P haha nu kommer jag inte ihåg.. hur som helst har jag beställt biljetter till Sthlm över påsk så ska med mamma ut till Muskö där mormor och morfar är. Där borde jag kunna få ro att plugga iallafall..
Annars är dagen inplanerad med packning, pluggning och träning :)

Nej hörrni, mindre ord och mer handling! nu ska jag göra iordning mig för dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: