Snickarpartyt

Dröminredning

Kategori: Allmänt

Vet inte hur vi kom in på det riktigt, men hur som helst så började jag titta på lägenheter i London ^^ Alla är ju så fina! så underbara i precis sån där härlig Nina-stil :) hehe, nu vill jag verkligen flytta dit, får göra det efter skolan kanske.. kanske det som är mitt kall här i livet, att finna mitt liv i London :D

Men aa, jag kom in på en lägenhet, i helhet var det kanske ingen favorit så.. men inredningen blev jag helt förälskad i! helt galet..Det ska jag använda som inspiration till mitt nästa boende! :D så stilrent men ändå personligt..



Är jag knäpp, eller tycker ni om det? :)

Kommentarer

  • Simon säger:

    De va tjock nice

    2010-08-18 | 18:31:32
  • Sandra säger:

    Mycket fint :D

    2010-08-18 | 19:06:22
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    visst äre :) saz, fixa åt mig! ;)

    2010-08-19 | 09:18:35

Kommentera inlägget här: