Snickarpartyt

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, endast ett par dagar kvar på min vistelse här på västkusten..Den knappa veckan som tillslut blev 2½ :) haha men inte mig emot! Dagarna går så snabbt här nere!
Igår var vi och hämtade Jennies nylagade bil :) och så tog jag det lugnt några timmar medan hon jobbade, delade upp min packning och lämnade in mina test för sommarkursen (min tenta) Lyckligtvis så klarade jag alla delprov/test så nu håller jag tummarna för att jag ska få betyg i hela kursen :)

Efter 8 när Jennie slutat jobba så åkte vi in till Göteborg, hämtade Frank för att sen åka till Mölndal och äta på grekisk restaurang.. Jennie som tipsade om stället och skröt om deras goda mat, speciellt potatisarna :D och med all rätt också :) Var riktigt dundergott!
Hade roligt också med många blonde-moments :D
Efteråt åkte vi upp till Ramberget och satt o tittade ut över Göteborg i mörkret, det är så fint :) älskar det! Klockan hann bli ganska mycket innan vi kom hem och i säng..

Idag så har vi väl lite planer med, tillbaka till storstan för att besöka blåvittshopen inför fotbollsmatch på söndag :D hihi.. sen får vi se vad resten av dagen bjuder på :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: