Snickarpartyt

Lördag

Kategori: Allmänt

Hejsvej! Sitter hemma hos Jennie med Sixten och lyssnar på radio.. gamla intervjun med Kent :) har nog hört den ett par ggr men att få höra ett antal låtar i rad på radion med dem är inte helt vanligt hehe.. Önskar jag hade biljetter till ikväll! Eller iallafall till way out west så man kunde få se Miike Snow åtminstone på tal om ingenting ^^
Idag åkte mamma mormor och morfar hem och Jennie jobbar kväll så jag är själv nu i några timmar, men då hinner jag ta igen lite egentid och bygga upp lite energi med musik..
Har inte gjort så mycket idag än, vi var och åt lunch innan de andra åkte hem, sen var jag hem o bytte om och gick ner till stranden och havet en stund innan jag gick tillbaka och satte mig en liten stund på balkongen istället..men då skrek Sixten så mycket så jag fick dåligt samvete och gick in o lekte me honom :)

Igår var vi alla iallafall i Göteborg och gick runt i den botaniska trädgården.. regnade lite men solen kom fram på eftermiddagen sen.. skönt var det.. så Jennie och jag var ut och spelade kubb ett par vändor på kvällen.. jag fick stryk ^^

                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: