Snickarpartyt

Sämsta köket

Kategori: Allmänt

Var ut och handlade för att kunna göra pannkakor..sjukt skönt ute :)
Så jag har nyss överlevt min sämsta matlagning nånsin tror jag.. hittade ingen visp innan jag tillslut hittade en elvisp..hm..Stekpannan var smutsig så höll på att förstöra  hela pannkakssmeten men tur nog hann jag se det.. Sen försöka vända pannkakorna i stekpannan med en trasig stekspade.. oh my! inga kommentarer..förutom att Jennie verkligen behöver ett eget kök och egna köksredskap ^^
Nu blir det nog att ta det lugnt om jag inte tar mig ut en sväng igen innan Jennie slutar jobbet.. ciiao


                     

Kommentarer

  • Simon säger:

    Min sötaste nina :) <3

    2010-08-11 | 00:56:27
  • Elisa säger:

    Det är bara att hänga på oss om du vill =) Som det ser ut just nu lutar det mest mot att vi ska börja dansa ragga/dancehall (om det finns den danskursen för vuxna i falun vill säga, har kollat hemsidan men förstod det inte riktigt så har mailat och frågat). I alla fall så har jag lagt upp ett youtube-klipp med en grupp som dansar just ragga/dancehall på min blogg så du kan ju gå in där och kolla om det är något för dig:) Det är ju inte helt säkert att det blir det vi kommer dansa men jag tycker det verkar jättekul, även om jag tror att det är jättesvårt också men det är det nog värt :D

    2010-08-12 | 13:35:38
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: