Snickarpartyt

Sjukligt trött

Kategori: Allmänt

Ibland blir planerna inte som man tänkt sig.. verkar inte bli nåt med att träffa Mathias idag, synd.. har inte träffat honom sen i maj.. =/
Istället så har jag typ vart död hela dagen, har varit så sjukt trött att jag nästan mått dåligt men ändå har jag inte kunnat somna hur mkt jag än försökt.. Har även packat klart väskan till Tunisien, well.. lite för mycket saker har man nog när man inte ens får igen väskan? Eller..! så kan det vara att väskan är för liten ;)
Knappast..
Nej nu blir det snart att ta sig ut och hämta frisk luft, behöver det känner jag..


Haha Ninas gröt smakar ungefär lika bra som den ser ut ^^

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Såg din kommentar nu :P Ja jag blev sne på min PT för att han lät mig stå där och vänta som en idiot medans solen gick upp :P Men han har gett mig 10 min extra på varje pass så han är väl förlåten ;) Hoppas du har det bra i Tunisien, sola lite extra från mig :D <3

    2010-09-01 | 13:12:08
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: