Snickarpartyt

All inclusive

Kategori: Allmänt

Godmorgon..blev inte mycket till uppdaterande igår..Det blir så ibland, dagen förgylldes inte av något speciellt direkt, förutom att jag tog mig ner till polisen och hämtade ut mitt pass :) kan vara bra att ha det när man ska åka iväg..
Under kvällen sen hade jag lite filmkväll med mig själv och tjejfilmer..
Inatt har jag drömt jättemycket om tunisien! underbart, tänk att vi snart är där! :) Jag drömde iofs att vi fick världens risigaste rum och att det var fullt med råttor i poolen, haha tror inte jag behöver oroa mig för det :) om det är så ska jag se till att enbart bo 5-stjärnigt framöver! vid 4-stjärnigt så borde standarden vara lite högre hihi.. men all inclusive, det kanske inkluderar råttor med ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. tycker inte om Borlänge längre ^^ jag ville gå ut men det regnar, fast vad gör det om man blir blöt egentligen..Jag borde ta mig till kupolen på ärenden igen, inför dopet på söndag :) tänk att lille William ska döpas!
Vad annars ska jag göra, börja packa? men väskan behöver jag till helgen.. hm..städa kanske, åh vilket roligt liv man lever! *ironi*

Ska fortsätta drömma mig bort till Djerba

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Låter härligt, om all inclusive inte inkluderar råttor vill säga haha ;D Ne men du får det säkert underbart roligt i tunisien:D Och roligt med dopet, hoppas du hittar något kul! :D

    2010-08-18 | 12:47:21
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Ja men jag följer nog med på onsdag och testar det med :D Det vore roligt, varför inte testa när det ändå är gratis den här veckan :) Låter jättebra Nina:) Vilken tid var det på onsdag, kommer du ihåg det? =)

    2010-08-18 | 14:40:57
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • j säger:

    photoshopade bilder som fan ;)

    2010-08-18 | 15:50:37
  • Elisa säger:

    Ne men det låter intressant ;D

    2010-08-18 | 16:18:18
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    Det är väl klart att alla resebyråer använder photoshop!

    2010-08-18 | 17:20:40
  • je säger:

    dom e så photoshopade så man inte ser råttorna i vattnet!

    2010-08-18 | 18:28:25
  • Nina säger:

    Haha noooes!

    2010-08-18 | 19:49:22

Kommentera inlägget här: