Snickarpartyt

En helnöjd Nina =)

Kategori: Allmänt

Har efter några superhärliga dagar nere på västkusten kommit tillbaka till Tumba.. saknar dock solen! :) hehe.. och systeryster förstås..
Idag har jag segat på morgonen.. legat o dragit mig framför tvn i mammas nya supersköna superfina soffa :) sedan var vi iväg på lite ärenden.. tog steget och fick med mig en systemkamera hem! wiho vilken lycka :) äntligen! men det sved lite i ekonomin.. men för den är jag gärna fattig en månad ^^
Det blev en Nikon D90.. med sånt kit så jag fick objektiv, väska o minneskort till.. asbra tycker jag! nu ska jag ta tid på mig att verkligen lära mig kameran så att bilderna blir super :) ska bli himla roligt att lära sig fota på riktigt nu när man har alla möjligheter!
Snart blir det att äta mat, som att man inte gör annat nu i juletider ;) sik på menyn..mums :) sen ikväll ska vi upp till mormor och morfar och hälsa på.. det ska bli skoj, har inte sett dom sen de drog till kanarieöarna i november.. förutom mormor som var förbi en sväng nu på eftermiddagen då.. har lite julklappar att lämna över och så..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: