Snickarpartyt

Jobbigt läge

Kategori: Allmänt

Åh nej klockan är snart ett ser jag! jag har ett tåg att passa vid 6-tiden.. känns som att idag kanske inte är bästa dagen att försöka passa ett sj-tåg.. men alla klagomål kanske inte drabbar stockholmssträckan..
Vaknade vid 11 efter att ha sovit sjukt skönt inatt.. tog igen lite sömn från natten till igår.. mindre skönt att vakna upp dock.. känns som någon kört över mig med en traktor! bara mosat ner hela skallen på mig som dunkar och jag är helt igentäppt i näsa och halsen.. jag trodde dans gjorde en friskare hehe :)
känner mig inte riktigt i form för att lämna Borlänge eller dalarna idag men det brukar ändras om när man väl kommer iväg.. nu måste jag tvinga mig upp ur sängen och hoppa in i duschen, fräscha till mig lite och försöka banta ner min packning.. jag är kööörd med att få med mig alla mina saker.. :/ dryga julklappar!

                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: