Snickarpartyt

Lussebullar

Kategori: Allmänt

Duktigt att jag lyckades helt förvränga tiden imorse.. kom iväg 40 minuter senare än vad jag hade planerat dagen innan.. så det resulterade i att jag blev en halvtimme sen till Falun och Elisa.. knas! Kallt som vanligt vare i skolan men vi kom igenom en hel del punkter ändå som låg på våran "what to do-list!" Åkte direkt från Falun till kupolen för att leta julklappar, mjoda det får väl duga.. nu är det bara ett par stycken kvar.. hatar att leta julklappar, det är frustrerande :P
Bussarna i halka är ju inte som de ska, förseningar naturligtvis så jag gick hem istället för att stå på stan och vänta i en halvtimme, det känns lite onödigt när jag lika gärna kan gå hem på 25 min :) Tittade lite på tv när jag kom hem, värmde upp mig under täcket.. men det slutade med att jag tvärslocknade.. ^^ men det var skönt, jag sov hur bra som helst..tyvärr lite väl länge kanske då det blev över en timme (A) Oops.. gick upp och diskade, tryckte i mig lite mat och naturligtvis lussebullar (A) tyvärr inte egenbakade men.. gott ändå:) Satte mig sen här i sängen igen.. ska stänga av datorn snart innan folket hinner börja skriva till en så man blir fast som vanligt, nej inatt satsar jag på sömn, rejäl sömn! 

harekanin! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

    2010-12-15 | 02:00:56
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: