Snickarpartyt

Nina kick ass

Kategori: Allmänt

Goddag! Har nyss kommit hem från affären.. trodde att sol är detsamma som kallt ute så tog på mig massor av kläder.. visade sig när jag kom ut att det var riktigt varmt och skönt ^^ så var helt slut när jag kom tillbaka, burit tunga saker haha :) en bra nina reder sig själv! tyvärr försvann solen bakom molnen men funderar på att ta mig ut med kameran, det var ju ändå väldigt skönt ute :)
Somnade på helkasst humör, drömde riktigt bra dröm, att alla fick vad dom tålde! muaha! knasigt värre men det känns som en del av ilskan jag haft inom mig (låter dorky i know) faktiskt släppt.. kan man inte kicka ass i verkligheten gör man det i drömmarnas land istället! ;)

nej fräscha upp mig nu..

Gott nytt år på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: