Snickarpartyt

Tillbaka med ny kraft

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
jag ger det här med bloggande ett nytt försök.. känner att jag nu har tagit mig igenom det som låg som stressblockeringar i mitt liv, solen lyser och humöret är uppe :)
Redan december..den senaste perioden då jag inte har bloggat har varit sjuk händelserik, det får vi helt enkelt lägga bakom oss både det roliga och tråkiga..börja om på ny kula så här i sista månaden på året :) aldrig försent!
Sitter iallafall hemma just nu, väntar på Elisa..vi spurtar på med uppsatsen fortfarande, känns lite enformigt vissa dagar men jag tror på att vi kommer att få till det bra tillslut!

Vi får se vad som händer annars idag, har lite planer på G :) Nina återkommer!


                                
bjuder på en flumbild bara för att jag är glad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: