Snickarpartyt

Besök =)

Kategori: Allmänt

Kvällen blev inte så ensam och trist och tråkig som jag hade planerat den .. hehe.. om man nu kan planera sånt.. har suttit och läst lite till seminariet :) var ingen rolig text direkt ^^
Sen ringde pappa och meddelade att han ska sova här.. så när han kom gick vi ut i snöovädret ner till värdshuset.. drack lite öl och så.. jag festade till på en cola ;) så nu blire hårt på gymmet imorgon hehe.. :P

Haha skrattade åt etiketten bak på ölflaskan..att den är reserverad och man ska lämna fingeravtryck eller namn för att man vill fortsätta på den? :P haha känner ni igen det? :D kul ..
Nu har pappa bäddat ner sig och somnar när som helst.. han tvingade mig att pumpa madrassen så att jag kunde träna mina armar ;D hahaha..
Nu ska jag också bädda ner mig, min kudde luktar markus (A) mysigt :)

men vi hörs imorgon! nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: