Snickarpartyt

Dagen =)

Kategori: Allmänt

Ännu en dag har gått.. känns som måndag haha :) men nej imorgon är det ju fredag :O va tusan! igen..
Åkte in till Falun för skola.. gick väl helt okej.. :) men jag var fruktansvärt klantig (A) Jag glömde min telefon inne i biblioteket men hade turen att när jag kommer tillbaka och frågar efter den så har någon snäll människa lämnat in den så jag fick tillbaka den :D tack vilken ängel som räddade min dag!

Åkte sedan tillbaka till Borlänge, Elisa och jag gick runt på kupolen och tittade på lite grejor :) Käkade även mat..
Tittade såklart på bla datorer (A) Jag vill köpa en nuuu! men det är dyrt.. speciellt de snygga haha :D ska kolla igenom Internet först om jag hittar nåt bra.. ska försöka att för en gångs skull inte vara ivrig bara för att man tänkt köpa nåt roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: