Snickarpartyt

Datorer kan man inte lita på! - ett farväl

Kategori: Allmänt

Aaah jag blir så trött på min dator.. jag trodde inte det skulle kännas sorgligt men nu faktiskt så har den lagt av totalt.. kaputt, finito!
Dumt nog är det tentavecka och om jag beställer dator nu så hinner jag inte få den innan tentan ska vara inlämnad...ser ut som att det blir mycket att skriva för hand eller låta stackars Elisa sitta i skolan och plugga där jag kan komma åt datorer.. jag vet inte.. känns inge vidare kul att sitta på ett sånt ställe och gå igenom alla böcker och sånt..

Aja.. hur som helst.. sitter i skolan, har omtenta i flash om sisådär 25 minuter.. känner mig inte alls nervös faktiskt =/ borde kunna det här så länge som datorn vill vara så snäll att fungera ^^ Sen blir det att skynda mig hem och fixa iordning inför dejt ikväll med Markus :) ser fram emot det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: