Snickarpartyt

Finally!

Kategori: Allmänt

Hej och hå! skrivandet är över.. har suttit hela dagen nu och kortat av och sammanfattat.. skrev om vissa svar säkert närmare 5 gånger :P men nu känns det faktiskt rätt bra :) kunde inte ha gjort det bättre så failar jag så är det för att jag inte är duktig nog helt enkelt!
Känner att jag behöver lite luft.. men det snöar ju så mycket ute! =/ men jaa.. blir kanske nån kort vända ut för att hämta syre.. sen ska jag titta på nån film.. en rolig film! för att slappna av från allt teoretiskt :)

Känner mig sjukt risig just nu så kanske börjar med en dusch helt enkelt :)


Känner att det finns vissa likheter mellan mig och den där hunden just nu ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha må säga att jag ser likheterna! ;D haha nedå =)

    2010-02-19 | 19:13:07
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    dom är svårmissade! :O :D

    2010-02-19 | 19:30:30

Kommentera inlägget här: