Snickarpartyt

Från föreläsning till gym

Kategori: Allmänt

Now Im home!^^ haha :) Tänkte att jag skulle gå ner på stan till bussen imorse men mitt hår ville inte lägga sig bra så nä jag fick ta bussen istället .. där ser man..
Har haft världens tråkigaste föreläsning/introduktion idag! aaah organisationer är inte riktigt mitt bästa område.. men det kom nåt bra ut av det med, dvs att vi får behålla våra tidigare seminariegrupper :)

Efter skolan åkte Hero, Elisa och jag ner på stan och fikade.. frossade i mig blåbärspaj och morotskaka ..förlåt (A) haha nejdå! :) mycket gott var det faktiskt :D satt och snackade där ett par timmar tills vi gick till bussen mot borlänge.. haha vi höll på att missa den men vi hann precis med..

Busschauffören: Ni är sena
Hero: Det gör inget, vi kom ju med

Hahahaha! bästa kommentaren :D

När vi kom till Borlänge så gick Elisa och jag till gymmet, det behövdes efter all paj! :P körde som vanligt kondition och sen lite mage, rygg och ben :) var riktigt skönt att röra på sig! testade atlantum idag.. fi försöker komma fram till vilket gym vi vill köpa kort på ;) men med alla olika rum därinne gick man nästan vilse haha! :D värsta labyrinten ^^
I omklädningsrummet efteråt gick vi runt och sjung lejonkungenlåtar ^^ haha.. undra hur många som hörde oss.. vi bjuder på det säger vi ;) :D

Kommentarer

  • elisa säger:

    Hah kommenttaren var grym ;D Ja vi bjöd på det, vi ska ju ändå bli kända haha;D

    2010-02-24 | 23:25:43
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha eller hur .. folk kommmer att köa för att få höra oss ^^

    2010-02-25 | 08:34:51

Kommentera inlägget här: