Snickarpartyt

Fredagsplaner

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag! Eller vad brukar man säga? jag tycker dagarna går så fruktansvärt fort så blir snarare åh nej är det redan fredag!? :O :P
Jag har satans huvudvärk idag! tror jag ska trycka i mig ett par tabletter innan jag åker in till skolan.. det som står på schemat för idag är väl först och främst få ihop lite flash-plugg och skriva ihop en ansökan till projektet med Idre Fjäll :)
Ska iväg nu och packa träningskläder för idag ska vi testa friskis-gymmet nu när det snart lägger ner ute i romme.. måste förflytta oss nånstans ;) :P
Skulle behöva städa här också ser jag nu men det finns det antagligen tid till senare.. ha en bra dag! :)

                                                 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Hoppas huvudvärken är bättre =) Vår ansökan är klart bäst. så lätt vi får jobbet! =);)

    2010-02-12 | 10:55:18
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Den har det mysigt i huvet ;) men jag överlever :D jag hoppas det faktiskt :O det vore väldigt spännande :)

    2010-02-12 | 11:05:48

Kommentera inlägget här: