Snickarpartyt

Ibland ska man ha tur också!

Kategori: Allmänt

Jaha.. jag sitter i skolan och är lite förvirrad eller hur man ska säga :P
Nej men de började med att jag hade skaplig tur.. har inte längre behörighet till datasalarna tydligen och inte en kotte sitter därinne :O oh my.. tänkte att då har jag ju kommit dit förgäves typ ^^ men så satte jag mig på en bänk och precis när jag skulle ner till receptionen så kommer det en människa och ska in i salen! yes jag vågar inte låta det tillfället passera så jag smiter in med honom :) yay jag klarade mig den här gången men har meddelat it-ansvarig om att jag vill ha förlängd behörighet så jag kan plugga till de här två tentorna som kommer.. :)

Har iallafall gjort den klassiska hominodierlabben men med twist.. dvs ljud och animering.. det som krävdes på förra tentan liksom.. men aa jag vet inte fortfarande vad jag gjorde för fel för här får jag ju in det som det ska och det funkar :O inga problem.. så antar att det är nåt med publiceringen då =/
Funderar på att försöka lite med xhmtl inför den tentan men jag mår dåligt bara av att se de gamla laborationerna ^^ illa!
Vågar inte lämna salen eftersom jag är ensam härinne och antagligen inte kommer in då igen :O tveksamt att jag kommer ha samma tur två gånger samma dag liksom :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: