Snickarpartyt

Minnen från längesen

Kategori: Allmänt

Tänkte egentligen gå och lägga mig men så hittade jag skivan med bilder från 9ans klassresa! :D haha så himla roligt så jag var bara tvungen att gå igenom den..tyvärr så är det fel på den så att hälften av bilderna kan inte läsas =/ men jag tänkte bjuda på lite minnen från den tiden :D haha.. Göteborg var vår destination :P

 johanna <3 fyllo
Killarnas pokerbord ^^

tha hiss-chicks! ;) extra kul när hissen stannade mellan två våningar!...inte :O :D
sazzooo åker padda :P
 den där roliga låga bron :D panik!
pappa och bild-per.. HAHA rolig bild ;D

Kan pappa bli mer hemma? stå på en båt på västkusten :D
Hahaha delar av klassen :)

grymt skön tid när man tänker tillbaka på det :D inte så att jag vill tillbaka men alltid kul att ha med sig det i minnet :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Kan det vara "vilken fin färg på benen du har"-mannen?

    2010-02-27 | 02:42:12
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Det är något speciellt med jag och fyllon

    2010-02-27 | 09:41:47
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha måste vara så! :O du dras till dom..eller tvärtom ;)

    ja det kanske är samma person..! :O tänk om

    2010-02-27 | 12:38:59

Kommentera inlägget här: