Snickarpartyt

Pluggis

Kategori: Allmänt

Bara jag som alltid tycker att runt kl 8 varje kväll så krånglar blogg.se server? :P
Sitter hur som helst och pluggar.. försöker ta mig igenom boken ..känner mig inte hundra procent koncentrerad dock, försöker även leta upp karikatyrer som behövs till seminarieuppgiften men det var svårare än vad jag trodde :O
Meen lite framåt har jag iallafall kommit och har skrivit dit litegrann på svaren, hoppas det inte gör nåt (A)

Hade även fått svar från Hans, att anledningen till att min tenta inte blev godkänd var att jag skickat in fel fil eller något för att själva filen var tom :S =/ otur om det bara var ett sånt ynka fel liksom.. men det positiva i det hela är ju att då borde det inte vara så svårt att göra om den på söndag :)

Nej nu ska jag fortsätta att läsa i boken, har typ ett kapitel kvar att ta mig igenom och om ett tag kommer Markus hit så det passar sig bra :) då borde jag bli klar i lagom tid..

Ha en bra kväll allihopa! :)

                                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: